Svet oko mene iz mog ugla!!!

Sunday, May 14, 2006

Internet egzibicionizam


Internet egzibicionizam! Sigurno se pitate odakle mi bas to pade na pamet?!? Pa eto - doslo je kao posledica internet svakodnevice! Necega sto se desava apsolutno svaki dan sa konstantnim porastom.

Na Internetu mozete sresti svakojake ljude, raznih profila i navika. Sto bi rekao Djole Balasevic - "Od vraga do popa". Svako sa svojim navikama i sexualnim apetitima.

Surfujuci netom i boravkom po raznim chat roomovima nailazio sam na svakojake ljude. Svako je imao nesto sebi svojstveno. Nazalost - najvise je bilo onih koji su sexualno optereceni. Svih orijentacija i sklonosti. Ponekad se pitam - gde nestase sve ljudske vrednosti?!?

Povod za ovaj post je posledica skorasnjeg izleta na Yahoo chat!
Ni sam ne znam sta mi je ovo trebalo ali eto - desava se!

Koristeci fake e-mail adresu usao sam na yahoo chat. Gomila kreatura sa web kamericama i animalnim sexualnim nagonima. Odmah je pocelo bombardovanje raznoraznim sajtovima erotske orijentacije. Ko god da me je cimao stavljao sam ga na ignore! Onda sam odlucio da im kazem da sam osoba zenskog pola. Tada je poceo jos stravicniji napad. Svako od njih me je pitao imam li web cam, koliko sam perverzan i sta sve volim.
Odlucujem se za opciju da ga pitam da mi pusti svoju kamericu, uz lazno obecanje da cu pustiti i ja njemu. Online pacenik, sav usplahiren i verovatno napaljen do bessvesti - daje mi mogucnost da ga vidim.

Prva slika koja se pojavila bila je slika njegovog penisa u krupnom planu. Momak sa ne vise od 20 godina sedi nag ispred svog kompjutera i naravno kao i svi pacenici - masturbira. Pitam se samo - da li se moglo ocekivati drugacije.

Kada je zatrazio da mu ja pustim kamericu po obecanju - prihvatio sam! Sledece sto ga je docekalo bio je moj srednji prst i komentar da niti sam egzibicionista, niti sam nastran, niti podrzavam takve osobe u bilo kom smislu. Naravno usledilo je ignorisanje od strane online pacenika.

Ponekad se pitam sta je to sto coveka natera na tako nesto?!?
Ima li tu neceg bolesnog?!? Pa sigurno da ima. Verovatno ni najveci svetski psihoanaliticari ne bi do kraja uspeli da odgonetnu misteriju ovakvih ljudi. Ko zna sta je u njihovoj pomracenoj svesti. Zasto se ne okrenuti realnom zivotu? Ima toliko drugih zadovoljstava i sto je najbitnije - u realnom su svetu!

Mada pitanje je - postoji li za njih realni svet?!?

9 Comments:

Blogger Maki said...

Znaci strasno!!! Na internetu je sve vise manijaka nego normalinh ljudi uvek bilo i bice tako. Nego verovatno da imaju real life ali svoje prave komplekse lece na netu, UZAS!!! No comment stvarno je bolesno. Mozda je nekome i to da se zaljubi online ali moje misljenje znaci da ne moze da se poredi sa ovakvim necim. U svakom slucaju milim da ljubav online je ok ali cyber sex je stvarno pacenicki. Toliko od mene. Baby cmok's :)

5:42 AM

 
Blogger Zikka said...

Bolest. To je jedino sto mogu da kazem o ovakvom ponasanju. Verovatno je iza svega neuredan seksualan zivot ili neuspesan ili ga uopste nema u obliku koji je uobicajen .

10:45 PM

 
Anonymous Anonymous said...

internet je kao grad*. na neka mesta jednostavno ne treba da izlaziš. što, naravno, ne znači da takva mesta NE treba da postoje (ok, u većini slučajeva.)



*- ili selo... u zavisnosti od preferenci.

5:48 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Na pocetku odmah da kazem da ne zelim nikog ni da napadam ni da branim, ali fakat je da je Iceman malo vise isfrustriran fenomenom o kome govorimo nego sto bi to realno trebalo da ga dotice. Ljudi, pa mozete samo sa visine da se podsmehnete jadnicima, pacenicima ili kako li smo ih vec sve nazvali i da kazete: dobro je, normalan sam, spavam sa realnom osobom u realnom krevetu (ili vec na nekom drugom ali REALNOM, OPIPLJIVOM mestu ;-)), a nisam nista kriv sto neko tamo mora da drka na opise necijeg polnog organa ili mastarije o tome sta bi sve radio sa tom osobom... Ali moramo shvatiti da je ZAISTA PREVISE ljudi kojima je samopouzdanje na negativnoj nuli i koji nemaju hrabrosti da pridju osobi koja im se svidi. To naravno nikako ne znaci da ti ljudi nemaju potreba, ali kako ih ne zadovoljavaju u realnom zivotu, to se mora nekako kanalisati, i - tu je internet, cudo nad cudima, za koje nije potrebno samopouzdanje ni hrabrost, posto internet mozemo slagati o svemu i on ce nam bespogovorno verovati, zar ne? A ono u sta sam 100% sigurna je da ti isti ljudi kad bi dosli u situaciju da se LIVE vide sa osobom sa kojom su imali fenomenalan cyber sex, istog momenta bi se usrali i otpala bi im ta njihova kita od 22 cm (dajte ljudi, bar kad lazete imajte u vidu da neko zna kako se krecu ti jebeni centimetri u stvarnom zivotu, a koji by the way uopste nisu toliko ni presudni za dobar seks).
U citavoj stvari meni se nesto dopada, a to je sto se ljudi opuste kada chatuju, kao i vi sami i onda se od njih mogu saznati mnoge iskrene a nadasve korisne stvari, pa ja sam puno toga naucila i saznala od kompletnih stranaca koje nikad nisam videla, niti cu ih videti, to mi je nekako super stvar, jer znate ono - kad vam je glupo da nekog nesto pitate uzivo i tako i ostane, ovde to odmah resava.
Mogla bih ja ovako do sutra da pisem, tema je zaista debatna i nikada se ne moze da kraja obraditi, niti se konacno utvrditi koliko je sve to lose, odnosno dobro.
Pozdrav za sve konzumente ovog sajta!
Pozdrav za Andriju!

5:16 PM

 
Blogger MAKI said...

MOGU TI RECI ME JE TVOJ TEKST IZNENADIJO I DA NISAM OCEKIVALA DA CE NEKA MUSKA OSOBA DA NAPISE NESTO O TOME!ALI DRAGO MI JE DA JESI JER STVARNO IMA PUNO MANIJAKA I BOLESNIKA NA INTERNETU DA VISE I NIJE SIGURNO DALI MOZES SA NEKOM OSOBOM DA POPRICAS A DA ZNAS DA JE TA OSOBA NORMALNA ILI NIJE!MORAM TI RECI DA TI JE SLIKA COOL NEZNAM SAMO GDE SI JE NASAO ALI BAS POKAZUJE KAKVE MANIJAKE IMAMO PO SVETU!

11:23 PM

 
Blogger Unknown said...

ziva istina, to se meni desilo, strsno, strasno!!!!

12:54 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Evo kao sto sam ti i obecala pogledala sam ovo tvoje remek delo koje me je, moram priznati, ostavilo bez teksta...
A tema... pa sta o njoj reci osim da sam zgrozena ponasanjem nekih ljudi na netu. Retki su ljudi koji su normalni, sa kojima mozes normalno da porazgovaras dok ubijas dosadu... Sta reci za decka ili coveka koji nema preca posla, nego da slika svoj "ponos" koji dalje prosledjuje kroz sliku ostalim devojkama (kojih hvala Bogu ima dosta) uz reci koje zdrav mozak ne bi mogao da razume... Strashne su to stvari... Ne znam sta tripuje da ce time postici... U meni je izazvao gadjenje i toliki bes da bi mu nos razbila, bez problema. Pozz

10:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Jako lijepa tema. A sad da nabacim koji komentar.. Istina je da takvo ponasanje vecini ljudi mozda i nije prihvatljivo (iskreno receno nije ni meni), i susretala sam se s takvim primjercima na internetu, a nista drugo ne mozemo ni napravit nego ih ignorirati. Ipak ovdje trebam naglasiti i to da su ljudi najslozenija bica na ovome svijetu i da svojim razmisljanjima, postupcima i zeljama cinimo sve da bi zadovoljili sve svoje potrebe. Puno nas je kojima je tesko priznati da smo sami sebi na prvom mjestu, a zapravo sve sto radimo radimo zbog sebe. Nikad necu razumjeti takve ljude kao ni homoseksualce ili biseksualce ili transvestite ili sotoniste ili skinse pa cak ni teske zadrte nacionaliste..i ovako mogu nabrajati do sutra, a ono sto hocu reci je da ni meni ni njima nije vazno da ih razumijemo jer svi smo na kraju krajeva razliciti i radimo sto nas usrecuje, pa ako njih to usrecuje i ako uspijevaju pronaci ono sto traze (a u ovom slucaju ocigledno uspijevaju jer pripadnici nisu samo muskog spola i imaju vise nego dovoljno pobornika) pustimo ih u miru, ali isto tako zahtjevajmo i svoj mir!! Jos moram reci da na inernetu i chatovima kao i u stvarnom zivotu postoje zaista krasni ljudi, vjerujem u to i neke od njih znam, cak otvoreno mogu reci i tvrditi da je nas Andrija jedan od njih. Pozdrav iz Zagreba.

10:06 PM

 
Anonymous Jovan said...

Mislim da si previse grub i okrutan prema ovoj pojavi.

Korisnica pod imenom Maja Antic je ovo lepo objasnila.

Nisi ni svestan sta sve ljudima u zivotu moze da se desi, pa da im jednostavno nestane samopouzdanja npr. da pridju devojci i slicno, a ipak zele neki vid paznje.

Zamisli neku tesku operaciju lica, neki tezak deformitet lica npr i slicno. Razloga moze biti milion.

Sa druge strane, ti ljudi su mnogo drugaciji u stvarnom zivotu, nego na Internetu. Na Internetu ljudi mogu biti ono sto nisu u stvarnom zivotu, jer na Internetu postoji Anonimnost!

Ja sam to radio nekada, pa znam.

Nazalost, ljudi sve sto njima nije nikad bilo zanimljivo u vezi sa seksualnim ponasanjem docekaju na noz.

Ljude treba razumeti, a ne osudjivati. Treba traziti uzroke, gledati zasto dolazi do takvih stvari. Veruj mi da su uzroci mnogo bolniji od posledica!

Treba imati u vidu da niko nikog tu ni na sta ne tera. Sve sto se desava je dobrovoljno.

5:39 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home